14 טיפים שיעזרו לכן לשרוד יום שלם על עקבים ולא תבינו איך לא הכרתן קודם!

הסוף לכאבים...



בואו נדבר על עקבים. עקבים הם הדוגמה המושלמת שאנחנו אוהבות את מה שגורם לנו סבל… כן, נעלי עקב נראות מעולה, הן מעניקות לנו מראה גבוה יותר והן סופר אלגנטיות, אבל אוי, כמה שהן הורגות אותנו מכאבים!

אבל אל דאגה – אספנו לכן 14 טיפים מנצחים שיעזרו לכן לשרוד יום שלם על עקבים, עם מינימום של כאבים! תודו לנו אחר כך.

1. הניחו את העקבים במקפיא

אם תכניסו את נעלי העקב למקפיא ל-30 דקות, ולאחר מכן תנעלו אותן, הנעל תסתגל לצורת כף הרגל. עוד משהו שאפשר לנסות הוא להכניס שקית של מים בתוך הנעליים ולשים אותן במקפיא – המים הקפואים ירחיבו קצת את הנעל!

2. גרביים ומים חמים

אפשר להשתמש במים חמים כדי להרטיב גרבי כותנה, ולנעול את הנעליים על הגרביים קצת לפני היציאה מהבית.  הנעל תתרחב מעט ותהייה פחות מציקה!

3. סלוטייפ דו-צדדי

אפשר להשתמש בסלוטייפ עם דבק בשני הצדדים כדי להדביק את החלק התחתון של כף הרגל לסולייה של הנעל. הטריק הזה יחזיק את הנעל על הרגל, אבל חשוב מזה, תמנע מכאב ושלפוחיות באצבעות!

4. השתמשו ברפידות עקב מיוחדות

אלו מדרסים מיוחדים שנועדו לעקבים, עשויים סיליקון או בד, שמונעים מכף הרגל “לגלוש” בתוך הנעל, וכך מפחיתים כאב ושלפוחיות. אם אתן נועלות עקבים עם אצבעות חשופות, עדיף להשתמש ברפידת הסיליקון, כי היא שקופה ובלתי נראית מתחת לרגל.

Credit: pinterest

5. קרם לחות

כדאי למרוח קצת קרם לחות על הרגליים לפני שנועלים עקבים – זה יכול למנוע או להפחית כאבי שפשוף ושלפוחיות, בעיקר אם אלו נעליים חדשות ולוחצות!

6. אבקת טלק

אם יש לכן קצת טלק, נסו לשים קצת בתוך הנעל. זה יעזור להפחית הזעת-יתר והחלקה, ולכן יכול למנוע שפשופים וכאבים.

7. סלוטייפ על האצבעות

נסו להצמיד את האצבע השלישית והרביעית בעזרת סלוטייפ, וכך תפחיתו את הלחץ על העצבים בין שתי אצבעות.

Credit: brightside


שתפו עם החברים שתפו עם החברים